Stolik ze szpuli w stylu loftowym...

Witajcie Kochani :)

W powietrzu czuć już wiosnę. I choć za oknem mam totalny mix pogodowy - deszcz, śnieg, grad, burza, wiatr to wiem, że jest do niej bliżej niż dalej...


Uwielbiam takie projekty, których efekt przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. I tak było w tym przypadku. Same przyniesienie S Z P U L I przez Męża, było dla mnie wielkim zaskoczeniem, pozytywnym oczywiście
.
 I niemal od razu przystąpiliśmy do realizacji planu jakim głównym założeniem był - stolik. Ale nie taki do końca zwyczajny, o ile można takim go nazwać i bez metamorfozy. 

W internecie można znaleźć wiele inspirujących pomysłów co można z takiej szpuli po kablach zrobić. My zdecydowaliśmy się na stolik z otwieranymi drzwiczkami, miejscem na książki oraz podświetlanym wnętrzem.

Pierwszy etap to oczywiście obmycie szpuli z brudu. Następnie wyciągnęliśmy odstające gwoździe i zszywki, następnie lekko blat i spód szpuli zostały przeszlifowane. Potem przyszedł czas na wycięcie dwóch desek, które zostały skrócone do odpowiedniej długości, aż w końcu zamocowaliśmy zawiasy. 
Wewnątrz szpuli zamontowaliśmy lampkę typu LED, która daje ciekawy efekt wieczorem, a przy tym jest praktycznym oświetleniem wewnątrz stolika. Za uchwyty drzwiczek posłużył stary pasek, który został pocięty na mniejsze kawałki a następnie do nich przymocowany.
Przysłowiową wisienką na torcie stały się obrotowe kółka przymocowane od spodu.

A i bym zapomniała o poprzecznych przegródkach na gazety czy książki :) No to teraz będzie już wszystko.

I jak Wam się podoba efekt Naszej pracy??

PRZED :



PO :






Pozdrawiam Was serdecznie
Munia

Komentarze

  1. Stolik jest przepiękny!!! Jestem nim zachwycona. To prawdziwe cudeńko. Fajny z Was duet, bardzo kreatywny.

    wysyłam buziaka :)

    cmok
    cmok
    cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana :*
      Dziękujemy :) Tak, to prawda czasami niezły z Nas kreatywny duet hihi

      Buziaki dla Ciebie Anulko :* :* :*

      Usuń
  2. Cudny stolik! A pomysł genialny! Z tymi drzwiczkami zaskoczyliście mnie :) I jak miło musi być wieczorną porą :). Zainspirowałaś mnie. Moja szpula czeka na swoją kolej, jej miejsce szykuję na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się Tobie podoba :) Czekam na efekt Twojej pracy i koniecznie daj znać jak Ci poszło :*

      Ściskam cieplutko
      Munia

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem! Efekt końcowy - super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Staraliśmy się....:)

      Pozdrawiam serdecznie
      Munia

      Usuń
  4. No i zapewne ciekawie to musi wyglądać, jak zastygam przy kompie z otwartą buzią i wytrzeszczem w oczach... :) Rewelacja; takich trzech, jak Was dwoje, to nie ma ani jednego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mam nadzieję, że nie było to bolesne :) Bardzoooo Ci dziękujemy za taki komplement :* :* :*

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Niesamowite! Pięknie i z pomysłem! Też mnie kuszą szpule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczerze zachęcam do wszelkich prac, które tworzą coś z niczego - satysfakcja gwarantowana!

      Pozdrawiam serdecznie
      Munia

      Usuń
  6. Świetny pomysł. Nie widziałam jeszcze takiego pomysłowego stolika ze szpuli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, żałujemy nie możemy sobie przypisać pionierstwa w tej idei - inspiracji szukaliśmy w internecie, chociaż światełko i uchwyty to już pomysł Pana Męża :)

      Pozdrawiam cieplutko
      Munia

      Usuń
  7. witaj kochana....cudnie ,że jestes...
    Szpula jako stolik wygląda świetnie, jak wszystko co widzę na fotkach....cudne drobiazgi....

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Widziałam już różne pomysły na szpulkę, ale Wasza realizacja z podświetleniem jest bardzo inspirująca. Efekt super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój wpis!!!

Anonimie proszę podpisz się :)

instagram @evanorge

Copyright © Creative by Munia