Kiedy praca jest przyjemnością...

Tak wygląda część moich projektów i propozycji na Wielkanoc:
Gąski Pląski :)
Oczywiście każda z prezentowanych rzeczy jest w mniejszym lub większym stopniu realizowana przy współpracy z osobami niepełnosprawnymi. Np.gąski zostały wypchane przez jednego z moich podopiecznych a regał natomiast został wyszlifowany i pomalowany z moją pomocą. Szycie, ozdabianie i malowanie detali, wycinanie papieru to moje zadanie, ale bardzo jest ważne, że takie osoby są bardzo zdolne manualnie, kreatywne i mogą rozwijać swoje pasje. 





Natomiast regalik jest drewniany. Został przeszlifowany, zagruntowany, pomalowany na niebieski pastelowy z lekkim połyskiem a wewnątrz ścianki wyklejone kolorowym papierem z serii Tilda.


Tak więc kiedy praca jest przyjemnością można tworzyć wiele pięknych rzeczy i czasami aż żal, kiedy przychodzi weekend, że do poniedziałku całe dwa dni :P
Jak to dobrze, że w domu zawsze można tworzyć dalej i więcej !

Buziole
Munia

Komentarze

  1. gąski pląski są śliczne, prawdziwe damy:)
    regalik jest fantastyczny, tildowy papier dodał mi mnóstwo uroku. to wspaniale, żę potrafisz wykrzesać talent głęboko ukryty w osobach niepełnosprawnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są osoby od których mogłabym się wiele nauczyć... Ciężko w to uwierzyć, ale ktoś kto został bardzo pokrzywdzony przez los i nawet nie zdaje sobie sprawy ze swojej ułomności, potrafi stworzyć prawdziwe arcydzieła na szydełku i na drutach :)
      Właśnie widziałam na Twoim blogu istne cuda w postaci puszek...no kurde Felek zazdroszczę...:)puszek i prezentów...ekhmmm puszek najbardziej :)

      Usuń
  2. oj tak, zgadzam się:)
    piekne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gąski-pląski cudne! Faktycznie z moimi filcowymi kurkami stworzyłyby jak napisałaś - mini folwark drobiowy :)
    Niestety z maszyną do szycia nie nadajemy na tych samych falach :) więc tym bardziej podziwiam Twoje!!!
    Pracujesz z osobami niepełnosprawnymi - SUPER - mój brat uczęszcza od ponad 10 lat na Warsztaty Terapii Zajęciowej i tworzą tam naprawdę piękne rzeczy, które sprzedają później na organizowanych w mieście kiermaszach.

    Odebrałam przesłaną przez Ciebie energię - mam nadzieję, że w całości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Przepiękne i gąski i regalik:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Pozdr. z www.haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To fajnie, że lubisz swoją pracę :)))
    Gąski fajniutkie i mini regalik :)))

    P.S. mój mąż też koziorożec ;)

    i widzę nowe zdjęcia Twoich pociech :>>>

    P.S. 2 Anielka też chora... tzn jak na chorą nie wygląda oprócz tego, że czasem kaszle, i ma katar...

    :**********

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace,regalik od razu na ścianę,już sam w sobie jest ozdobą!super,że masz pracę,do której wracasz z przyjemnością i która daje Ci tyle satysfakcji,a Twoi podopieczni na pewno to czują i mogą być z siebie dumni,robiąc takie piękne rzeczy...tacy udzie przywracają wiarę w człowieka...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, puszki o które mnie pytałaś zostały zakupione przez inną blogerkę kiedy była na wakacjach :( przeszukalam allegro ale ich nie znalazłam. Obiecuję, że będę czujna i gdy gdzies je zauważę, dam znać, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za pamięć ! :*:*:*
      Ja już uruchomiłam googlowanie puszek i wynalazłam kilka przepięknych sztuk...


      Pozdrawiam cieplutko
      Munia

      Usuń
  9. Cudne rzeczy tworzysz! jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje szyjątka przypadły Tobie do gustu :) Czasami, gdy coś uszyję, zastanawiam się jak to zostanie odebrane przez innych...ufff tym razem też się udało :)

      Buziaki :*
      Munia

      Usuń
  10. Munia zobaczyłąm te gąski i wpisałam się do Twojego grona. Bardzo podobają mi się Twoje prace , więc zostaję na dłużej. Zapraszam na rewizytę i do mojego grona Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzi którzy uwielbiają swoja pracę, jest tak niewielu. Szczęściara z Ciebie, a Twoi podopieczni pod Twoim okiem tworzą śliczniutkie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój wpis!!!

Anonimie proszę podpisz się :)

instagram @evanorge

Copyright © Creative by Munia