Wyniki CaNdY :)

Nie ma co przedłużać, bo przecież i tak mam poślizg w losowaniu... Tak więc najpierw wyniki a potem cała reszta....

Moja wirtualna maszyna losująca spośród 196 (!!!!) osób biorących udział w moich pierwszym Candy, wylosowała numer.... 174 ... a pod tym numerkiem znajduje się Paula M. (klik). 

Gratuluję i proszę o kontakt na e-mail :) !!!

A jeśli chodzi o całą resztę to.... bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za udział w moim pierwszym Candy. Ilość zgłoszeń przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Z całego serca wszystkim bardzo dziękuję ! ! !

Natomiast moje życie ostatnio przypomina podróż expresem bez postojów... Praca, dom, rodzina i nagle przestałam mieć czas na wszystkie moje małe i duże przyjemności. Czyżby brak zorganizowania się w czasie i przestrzeni? Mam nadzieję, że to chwilowa nieporadność i wkrótce znów będę miała czas na moje "popierdółki" :) A póki co to idę spać, bo po 5ej trzeba wstać....buuuuu ;(




Na zdjęciu powyżej moje ukochane hiacynty, które powoli zaczynają zdobić Nasze mieszkanko. Ostatnio zakupiłam sobie kilka sztuk i teraz w wolnym (!) czasie upycham je w czym się da. Wkrótce pochwalę się co mi się udało poczynić na tegoroczne święta...

A teraz życzę wszystkim moim Kochanym Blogowiczkom spokojne nocki i udanego tygodnia
Pozdrawiam cieplutko z hiacyntowo-świątecznym akcentem :)

Munia

35 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę :)
    A zwyciężczyni gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłą zabawę. To przyjemność brać udział w takim candy :) Zwyciężczyni gratuluję. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie. Nawet nie myślałam, że taki rożek może cieszyć się takim zainteresowaniem. Już przygotowuję tutorial, bo dostałam dużo emaili z zapytaniem dotyczącym sposobu jego uszycia :):*

    Buziolki Kochaniutkie Kobitki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za możliwość udziału w candy i gratuluję Szczęściarze!
    Zwolnienia tempa życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zabawa i ten dreszczyk oczekiwania...Cudowne hiacynty. Pozdrawiam cieplutko!Gratulacje dla szczęściary:):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, ze zabawa się udała. Hiacynty... sama w domu mam małe stadko:) Pozdrawiam serdecznie, udanego tygodnia życzę, a w wolnej chwili zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla najszczęśliwszej z nas i dziękuję za zabawę, nie dawaj się kochana, poradzisz sobie, każda z nas ma wiele na głowie, wiemy jak to jest, więc nie przejmuj się, przyjdzie czas to się jakoś poukłada po swojemu :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściary. Dziękuję za zabawę.
    Pinezka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni!
    A Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za świetną zabawę :) Zwyciężczyni - gratuluję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dziękuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Hiacynty są cudne! Właśnie wymyśliłam sobie, że zaopatrzę się w trzy na okno kuchenne, ale smuci mnie, że będą je zdobić tylko przez jakiś czas, no i jestem rozdarta, czy nie wybrać czegoś innego... Eh.

    OdpowiedzUsuń
  13. zDziękuję za zabawei gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to ja:D
    O rany - naprawdę nie spodziewałam się.
    Wróciłam po bardzo bardzo długiej nieobecności - w ostatnim momencie załapałam się na candy i wygrałam.
    Bardzo dziękuję i teraz już niecierpliwie czekam na ten cudny rożek.
    POZDRAWIAM CIEPŁO!
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni =}

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie jak zaczęłam pracować to też mi czasu zabrakło :/ a ja jeszcze dziecka nie mam :P więc i tak podziwiam :) mam nadzieję, że mimo wszystko w pracy ok? i ciekawa jestem jak tam urodzinki córci? :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę i zapraszam na Candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za wyśmienitą zabawę!
    Ps. Uwielbiam hiacynty, szczególnie ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nos mam na kwintę...ale czekam na kursik, maszynę do szycia nareszcie mam uruchomioną. Szczęściarze gratuluję.Pozdrawiam i byle do emerytury, dopiero nie będziesz mieć na nic czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. łączę się w bólu, też codziennie wstaję po 5 ;) i też uwielbiam hiacynty, ale te raczej kupuje wiosną ;)pozdrawiam hiacyntowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to znowu zostaję beż świątecznych gadzetów ;)
    Gratuluję zwyciężczyni
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za miłą zabawę!!
    I pędzę do moich robótek świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz do mnie na chwilkę po odbiór wyróżnienia. A żeby zabawa była zabawą, nie musisz czuć się zobowiązana do niczego. Tak sobie myślę, bo wiem, jak cenny jest czas każdej z Nas :) Pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za udział w moim Candy i życzę szczęścia w niedzielnym losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. DZIĘKUJĘ ZA FAJNĄ ZABAWĘ I GRATULUJĘ ZWYCIĘZCY...)))

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za możliwość udziału w taki miłym candy,gratulujęi nadal podpatruję... ;-)
    cieplutkie pozdrowienia
    margolcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój wpis!!!

Anonimie proszę podpisz się :)

Copyright © 2016 Creative by Munia , Blogger