Moje pierwsze CaNdY ! :) Rozdaję....

Czas najwyższy, by ogłosić moje pierwsze Candy :)

Chciałabym Was obdarować jednym z moich świątecznych rożków, które mnożą się u mnie ostatnio w zatrważającym tempie :D. Rożek może być ozdobą sobie wisząca i oko cieszącą jak również można go wypełnić cukierkami, orzechami i innymi smakołykami !

Więc jeśli któraś z Was drogie Koleżanki ma ochotę stać się posiadaczką takiego "Świątecznego Rożka Obfitości" to zapraszam do wzięcia udziału w moim Candy.

Zasady mniej więcej takie jak na innych blogach:
- podlinkowane zdjęcie u siebie z boku na blogu z informacją o candy
- komentarz pod tym postem (1os. = 1 komentarz - podwójne komentarze nie będą brane pod uwagę)
- osoby anonimowe, nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu emailowego w komentarzu
- jeśli masz ochotę zostać Obserwatorem mojego bloga, będzie mi miło, aczkolwiek nie będzie miało to wpływu na wyniki

Zgłoszenia przyjmuję do północy 24 listopada, losowanie dnia następnego :)

Zdjęcie do podlinkowania:



A tutaj w całej okazałości:



PeeS: tak sobie teraz myślę, że do rożka dorzucę świąteczną niespodziankę :) A jak!!!
Jak rozdawać to konkretnie :)
Ktoś chętny?

196 komentarzy:

  1. biorę udział
    Danusia z Międzychodu

    zaproszam do mnie
    www.areyoufashion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczny rożek! Ustawiam się!
    Wpadłam na chwilę i zostaję na stałe! Sernik Pana K! upiekę w piatek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rożki , ja tez ustawiam się w kolejce po takie cudności , guziczki na rożkach przesłodkie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Może fakt, że losowanie jest w dniu moich urodzin przyniesie mi szczęście :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chętna, ja!!
    coraz piękniejsze rożki robisz, te w muchomorki jest prześliczny :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. oooj jejjj,jakie cudne-a ten guzik ptaszorkowy piękny! właśnie tu trafiłam i chętnie się zapisze ,tymczasem idę oglądać dalej:]
    pozdrawiam anita
    www.matkapolkasienudzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuje się na te cudowności :))))


    Patti

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te rożki ,więc i ja chętnie się dopisuję :) tylko czy będę umiała linka dodać,o to jest pytanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja ustawiam sie w kolejce po swiateczne cudenka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie ma opcji, żebym nie wzięła udziału! :) Śliczne rożki.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem u Ciebie po raz pierwszy zwabiona cukierkami. Ale przyznaję, że nie jestem tutaj po raz ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana tak się cieszę, te Twoje cudeńka są prześliczne, oczywiście ustawiam się w kolejce, a sama też powoli przygotowuję się do mojego własnego Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, ja też chętnie bo cukierasek słodziutki a jeszcze ta niespodzianka!!!!
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością się zapisuję.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale slicznosci! z mila checia przygarne takiego rozka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i trafiłam do Twojego "igielnika" :) Wyjątkowo dobrze się tu czuję i, jeśli pozwolisz, będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zgłaszam swoją skromną CANDYdaturę po świąteczne rogacze:)
    Życzę samych blogowych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki rożek to marzenie! Tylko... Ja jeszcze nigdy nie brałam udziału w tego typu zabawie... i... resztę wyjaśnię w mailu ;)
    Pzdr Aniado

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny jest, ja chcę, ja chcę:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też zgłaszam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne świąteczne rożki, ustawiam się w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne te rozki!Staje w kolejce,moze mi sie poszczesci:)
    Pozdrawiam
    PS Pieknie tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wezmę udział w zabawie :)
    http://miss-shonali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy widzę takiego różka prosta staje się każda moja dróżka.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Po pierwsze trafiłam na Twój blog przy okazji przeglądania innych blogów, ale tak mi się spodobał, że na pewno zostanę na dłużej :)
    Po drugie z chęcią stanę w kolejce po rożka bo jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana - rożki są cudniaste,a ten z muchomorkami(które uwielbiam ) podbił moje serducho:)Ustawiam się więc z przyjemnością w kolejeczce i czekam,czekam...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tez poprosze!pozdrawiam kasia
    shpirt2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chętna jak najbardziej;)pozdrawiam i zmykam do kolejki;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Trafiłam tu przez Dagę':)
    Cudności rozdajesz, więc się ustawiam:)
    Pięknie tu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj jak to możliwe, ze trafiłam na Twojego bloga dopiero teraz!!!Jestem w szoku, nie wiem co napisać, tak bardzo podobają mi się rzeczy przez Ciebie tworzone :)

    Ustawiam się w kolejce. pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam:) Piękny rożek , ustawiam się w kolejce;)
    Grażyna
    grazynaga@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za odwiedziny i dołączenie do kolejki po woreczki.
    Podbaj,ą mi się Twoje prace, więc i ja zapisuje się u Ciebie.
    Pozdrawiam
    Pinezka

    OdpowiedzUsuń
  32. Brak mi słów takie są śliczne... mam nadzieję, ze może mi się poszczęści i ozdobią mój skromny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A kto by nie chcial rogu obfitosci? Jeszcze swiateczny... Zapisuje sie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne te Twoje rożki:). W kolejce staję, a bloga od czasu do czasu będę podglądać:). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej zajrzałam tu pierwszy raz po tropie od Dagi!!!I wsiąkłam ...mogę na dłużej?Super rzeczy tworzysz i pędzę podczytywać Twój blogowy światek!I oczywiście staję do kolejeczki!Bo rożki są boskie!!!:)Pozdrawiam Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się na taki śliczny rożek i zapisuję się na obserwatora- bo blog super!!!
    Pozdrowienia z Kalinek
    M.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się zapisuję w celach zdrowotnych :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością ustawiam się kolejce do candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Taki rożek! Prześliczny! Staję i... stać będę aż do 24.11 bo naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja jestem chętna... i to bardzo:)
    pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny rożek! Zapisuję się z miłą chęcią. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcia i ja sie ustawiam po taki piękny rożek :) przygarnę go tym bardziej, że w tym roku zapowiadają sie u mnie swięta retro :))
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja tutaj tez zaraz obok mojej kochanej Iki się ustawię :))) po tak zacne cukierki :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również wskakuję do kolejki =}
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się w kolejce :))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak sobie przypadkowo zajrzałam do Ciebie i stwierdzam, że na pewno nie ostatni raz. Pozdrawiam serdecznie i oczywiście chce wziąć udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  48. jakie cudne rożki ;) i ja jestem b. chętna :)
    zapraszam do siebie
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne rożki! Jak się na nie patrzy, to odpływa się myślami gdzieś w stronę grudnia i Świąt...Staję w kolejce :)
    Agnieszka
    a.g.n.e.s.s@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW!!! śliczności... się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne rożki!!! Z miłą chęcią staję w kolejce.
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam klimat w którym są e rożki. Takie ciepło od nich bije:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. zaczęłam już mysleć ostro o świtecznych dekoracjach to i ja się zgłaszam :)

    pozdrawiam ciepło Al:)

    http://czaryzdrewna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale super:))koniecznie ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  57. Fanka wszelkich rożków ustawia się w kolejce!!! pozdrawiam jesiennie i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam:) wstawiłam i zapisuję się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny - poproszę równie ślicznie :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. dopisuję się do słodkości i ściskam w ten jesienny wieczór - bo ściskanie rozluźnia układ współczulny! tak!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja ja jestem chętna po rożek! Pozdrawiam! Pstro

    OdpowiedzUsuń
  62. W kolejce już stoję,ale właśnie przeczytałam u Dagi,że masz urodzinki,więc jeszcze przygarnij ode mnie najlepsze życzonka!wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich Bliskich!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej Ewelinko :)
    To sobie świętujemy razem :)))
    Mam nadzieję, że miałaś udany dzień :)
    Na mejla musisz jeszcze troszkę poczekać... ale ja ciągle o Tobie pamiętam :* i jak tylko się przeprowadzimy :) mam nadzieję, że do nas przybędziesz ;)

    Na rożka się zapisuję, a jakże! :) jakie masz słodkie, guzikowe, groszkowe ptaszki ;)

    Spełnienia marzeń :***

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkie prace są śliczne. Bardzo się ucieszę z rożka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Już go widzę wypełnionego słodkościami :) ustawiam się :*

    OdpowiedzUsuń
  66. rożek cudowny, muszę się grzecznie ustawić w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  67. Moja maszyna rzadko szyje co ja chcę więc i ja ustawiam się w kolejce ...//

    OdpowiedzUsuń
  68. przesliczny chetnie sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  69. witam! ja niestety nie prowadze bloga, ale i tak sie wpisze majac cicha nadzieje na wygrana. serdecznie pozdrawiam rene
    pesze@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. bede tu zagladac bo piekne rzeczy tworzysz :) i z przyjemnoscia tak cudny rozek chcialabym zeby ozdobil moje mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Witaj
    Jestem u Ciebie pierwszy raz i trafiłam na takie cudne Candy:)
    ustawiam się oczywiście w kolejce i zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  72. ALE UPIEKSZYŁY BY MÓJ DOMEK :) zAPISUJE SIE :)) DOROTA

    OdpowiedzUsuń
  73. JA rownież się zapisuję
    klmw@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. po takie cuda zgłaszam się i ja:) pozdrawiam, świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Rożek jest cudny chętnie bym go widziała u siebie nad łóżkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnych nie brakuję, dopisuję się i ja :) Fajny blog, zostaję na dłużej ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ustawiam się w kolejeczce :-)
    Piękne rożki tworzysz :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Ola
    aadam77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też chcę Go mieć! Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej hej! Super rożek, staję w kolejce po niego:)
    Pozdrawiam z The Mouse House:)

    OdpowiedzUsuń
  81. witam, i ja poproszę - arualr1971@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaaaszam się i ja !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetne te rożki, z miłą chęcią wpisuję się do kolejki

    Dorota

    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. wygląda genialnie - zapisuje się :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękny! Muszę spróbować, chociaż kolejka dłuuuuuga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Och jakie cudności...:-)poproszę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Witam! Piękne te Twoje rożki, i ja ustawię się w kolejce:)) Pozdrawiam. Agnieszka
    schakti@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. swietny jest ten rozek, cudnie by pomiescil swiateczne slodkosci dla mojej malej :)
    a wiec staje w kolejce
    aaaaaaa
    odkrylam u ciebie podstrone z wzorami, matrioszk to chyba bedzie kolejna rzecz ktora uszyje
    dzieki za mozliwosc zabawy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Świąteczny rożek zwiastuje obfitość prezentów :D Zapisuję się więc czym prędzej. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale fajne te rożki. Jeszcze taki świąteczny skrzat by się do niego przydał. :)
    Ja od wczoraj jestem właścicielką 2 cudownych książek Tildowych i właśnie zastanawiam się co wykonać pierwszego. :)

    Pozdr
    Michalina
    haftowaneprezenty.blogspot.com

    PS.
    Zapraszam na moje candy - tak przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Tyle chętnych ale co tam stanę i ja po te piękne rożki,cudownie by było je mieć u siebie:)Pozdrawiam serdecznie,Renia

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam, zgłaszam się w tym cudownym candy. :-)
    Notka na blogu: liliowaa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Biorę udział w candy ;)
    Mój e - mail: marysialilia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczne te rożki,już się nie mogę doczekać Świąt;)zapisuję się bardzo chętnie,a Tobie życzę abyś pozostała w tym blogowym świecie bardzooo długooo;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. ja również biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  97. o ja też chcę :) naprawde ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Śliczne:) Ustawiam się w kolejce

    mail: katlis2202@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Rożek jest niesamowicie piękny, co tłumaczy mi, dlaczego jest tyle chętnych ;) ale spróbuję szczęścia i się zgłoszę. Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękne te rożki na razie sama nie prowadze bloga mam wrażenie że nie miałabym co pokazać przy tak pięknych rzeczach które tworzą kobietki na innych blogach.
    Może będę miała szczęście Marta
    pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudowne rożki-też chcę taki.....więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetny jest, chętnie się na niego zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Słodkości z takich rożków smakują chyba jeszcze lepiej;)chętnie się przekonam;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. ...i zapachniało juz świetami-juz nie mog sie ich doczekać;)))cudne te rozki-fajnie by bylo stac sie jego właścicielką:) pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  107. Piekne!
    Ustawiam sie w kolejce i pozdrawiam serdecznie!
    ewa
    esommet24@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się. :)
    Mój e - mail: sjulluk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Rozki przepiekne, jestem u Ciebie po raz pierwszy, kolejka dluga, no ale coz kto nie gra nie wygrywa, wiec grzecznie ustwiam sie, pozdrawiam i zapraszam rowniez do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Też jeszcze nie byłam na Twoim blogu i... żałuję - teraz muszę to nadrobić - muszę wszystko skrupulatnie oglądnąć...a jest co! O taki rożek spróbuję zagrać, a jak mi się uda, to nie będę musiała kombinować sama przy szyciu :) /vioka

    OdpowiedzUsuń
  111. Masz zlote rece. Mi brakuje czasu,choc moze to lenistwo. Ustawiam sie w kolejce,choc dluga. Moj adres thamara@onet.eu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. "Ktoś chętny?" ależ nikt jak widać ;)
    Również się zapisuję, z chęcią bym widziała taki piękny rożek u siebie, a bloga dodaję do mojej stałej listy blogów, które warto odwiedzić. Bardzo tu przytulnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  113. straaaaaasznie długa kolejka, ale co tam, dla takiego rożka warto!

    OdpowiedzUsuń
  114. Cudowności! Staję w dłuuuugiej kolejce. I mam nadzieję, że to mnie wylosujesz!
    Jestem tutaj pierwszy raz, ale "rozgaszczam" się, bo ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  115. Rysiata: piękne rożki ustawiam sie w kolejce :) marta.gogol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Dłuuuga kolejka ale spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Хочу выиграть!!!!!Конфета супер!!!!
    Ссылка на боковой панельке
    http://bloggernatali2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Przepiękne rożki. Zazdroszczę zdolności manualnych:) staje w dłuuuuugiej kolejce:) aneta.madejska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Rożki cudne-candydyuję, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Koniecznie ustawiam się w kolejce!! wietne rożki!!

    OdpowiedzUsuń
  121. slicznosci ja tez staje w kolejce :)

    zapraszma do siebie www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. I ja staję w kolejce po to cudo. Może w końcu się uda...:)

    OdpowiedzUsuń
  123. ustawiam sie w tej dlugasnej kolejce:)
    Rozek jest sliczny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  124. Staje w tej dlugasnej kolejce, moze tym tarez los sie do mnie usmiechnie :-) Serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. też spróbuje szczęścia,rożki są przepiekne,a nóż uda mi się zostać ich nową właścicielką,pozdrawiam
    zostawiam emaila ponieważ nie mam jeszcze bloga: agnespysia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Przy tak ogromnej liczbie chętnych wątpię w moje szczęście ale spróbować można :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. śliczne! Chętnie przygarnę ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  128. cudo :) chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Jakie piekne:)Zapisze sie moze uda mi sie wygrac:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Cudny rożek! Z chęcią dołączam do kolejki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  131. Witam
    Rożek prześliczny, może uda mi się go mieć, zostawiam adres d_fikus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  133. Wspaniały rożek!
    Pozdrawiam - Kazimiera
    kw31@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Piękne rożki, to jest szczęście móc być wśród 120 osób chętnych na nie :);)

    OdpowiedzUsuń
  135. Z chęcią się zapiszę! Blog świetny, szkoda tylko, że dopiero teraz go znalazłam..

    OdpowiedzUsuń
  136. Patrząc na takie cudne dzieła, zawsze mówię, że nie lubię takich osób jak ich autor. A tylko dlatego, że wówczas uświadamiam sobie swoje beztalencie. Prace takie, że zazdroszczę (ale tak dobrze zazdroszczę!) i życzę by wena nigdy nie opuściła :)
    Małgosia
    konczata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Dziś odkryłam twój blog i oczywiście staję w kolejce po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Kolejeczka długa po rożek :-) no wcale się nie dziwię to i ja sobie stanę i cierpliwie poczekam może mi się poszczęści :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. rożki cudne, blog interesujący! zapisuję się i na rożki i dodaję się do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Przy tylu chętnych, szanse są bardzo małe. Jednak spróbuję:).
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  141. jak tu ciasno:DD no nic próbuję szczęścia u Ciebie;) pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  142. Ulala... ale kolejka :) Ja też chętnie się w mniej ustawiam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  143. rożki są przepiekne i wcale nie dziwi mnie ilość chetnych po takie cukierki ,chociaz szanse marne to nie moge przepuścic okazji a nuż sie uda! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  144. przecudnej urody są Twoje rożki! :) zgłaszam swój akces w Candy.
    pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  145. Witam!
    Piękne rzeczy robisz.
    Śliczne te świąteczne rożki, a abażur cudeńko. Zresztą wszystko mi się podoba. Może sama coś bym wykombinowała tylko zastanawiam się gdzie się kupuje takie tkaniny.
    Cieplutko pozdrawiam.
    Edyta
    fizia1971@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Oj bardzo, bardzo chętna jestem :) Staje w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  147. Ja! Ja! Ja jestem chętna :-)) Na takie śliczności zawsze!
    pasiela@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Nie mogę przejść obojętnie obok taaaakiego słodkiego Cukieraska:)))
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    Zapraszam również do mnie, na mikołajkowe  anielskie Candy

    OdpowiedzUsuń
  149. W takim tloku, nie mam szans na wygrana, albo raczej mam ale bardzo, bardzo znikome. Mimo to sie skusze i poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Chętnych tu wiele. Ale nie zniechęcam się. A może... Wpadnij też do mnie, może się zainteresujesz moimi cukierkami?

    OdpowiedzUsuń
  151. Ja też stanę w tej dłuuuuugiej kolejce...z wiarą... i nadzieją.... i świątecznymi pozdrowieniami dla właścicielki cudnego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  152. I ja stanę na samym końcu:) Piękności z twoich rączek wychodzą!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. Bardzo zdolne łapki:)
    Śliczne candy.
    Zapisuję się z przyjemnością i zapraszam do mnie na candy mikołajkowe.
    P:)

    OdpowiedzUsuń
  154. "Szyciowe" robótki niezmiennie mnie zachwycają. Rożek jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  155. Śliczny rożek , marzę już sobie ja wieszam go w moim pokoju...a na razie grzecznie się ustawiam do losowania.

    Zapraszam także do siebie na candy!
    www.kurnikdomowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Ja chętnie stanę po szczęście.
    Info o candy na tym blogu http://meitai-by-martala.blogspot.com/
    I zapraszam do siebie na candy
    http://pogodzinach7.blox.pl/2011/11/CANDY-u-mnie-juz-Mikolaj.html

    OdpowiedzUsuń
  157. USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE ...
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  158. Choć jestem po raz pierwszy to nie ostatni :)

    Chętnie stanę w kolejce po rożek :) może będzie ciekawy prezent dla dzieciaków pod choinkę by ich zaskoczyć łakociami w rożku :D

    OdpowiedzUsuń
  159. I ja grzecznie się ustawiam bo rożki są rewelacyjne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Jej, tyle osób w kolejce, ale nic dziwnego - rożki są przepiękne! Ustawiam się i ja :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Asia z mijajacych chwil

    OdpowiedzUsuń
  161. Strasznieeee długa kolejka!
    Nic to - pozostaje mi tylko grzecznie ustawić się w kolejce i czekać:)
    A nóż los się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam ciepło.
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  162. Witaj, cieszę sie ogromnie, że do Ciebie trafiłam:) jesli pozwolisz ustawię się po cudasny rożek:)
    Ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  163. prześliczne te rożki, może w losowaniu jeden wpadnie w moje łapki;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  164. Rożki są urocze, moja córeczka bardzo by się z takiego ucieszyła. Cuda tworzysz! Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  165. Przepiękne są i takie klimatyczne :)
    może mi się na imieniny poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  166. O rajusiu!Długa tak kolejeczka ale z ogromną przyjemnością się przyłącze.Jestem oczarowana i takie cudeńka naprawdę inspirują.Chyba jestem w tej fantastycznej społeczności najmłodsza stażem,natomiast cieszę się,że jestem tu i teraz.Takie Candy to marzenie każdej z nas,a napewno na dobry początek długiego blogowania.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  167. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Ustawiam się równiutko w kolejeczce i liczę na szczęście w losowaniu. A taki róg obfitości przyda się w każdym domku-pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  169. Rożki rewelacja tylko pozazdrościć talentu.Serdecznie pozdrawiam malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Fantastyczne! ^^ Zgłaszam się.
    e-mail: xsaraxpaxtonx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Witaj
    Piękne candy. Choc na ostatnia chwile to z chęcią się zapiszę Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  172. Jaaaaaka kolejka !!!
    Wcale się nie dziwię, bo rożki piękne :)
    Chętnie przygarnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  173. 24 są moje urodziny ,jak mi szczęście dopisze to będzie wspaniale,a jak nie to trudno się mówi.

    OdpowiedzUsuń
  174. Oh, pięknie wyglądałby w moim nowym domku:)
    Pozdrawiam.
    marlena.chmielewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. oj! jak cudownie byłoby zostać wylosowanym...
    ale tu taka kolejka...
    odrobina nadziei się tli, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  176. witam
    cudne Candy
    z zabawię się z Wami
    magda.grzybek1@gmail.com

    pozdrawiam Madzialena

    OdpowiedzUsuń
  177. Witam, chętnie przyłączę się do zabawy. Mimo iż, nie trzeba dodawać do obserwowanych, zrobię to z przyjemnością, bo widać, że warto tu zaglądać. Zapraszam też do mnie, dopiero co zaczynam przygodę z blogowaniem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  178. ale cuda:) ustawiam się w kolejce po śliczny rożek i zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  179. ojej,zdążyłam w ostatniej chwili !!!jak dobrze,ufff...
    tak więc zapisuję się i cierpliwie z nadzieją czekam,no i to też byłoby moje pierwsze wygrane candy ;-)

    e-mail-marketing@ab.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. Haha! Jak się cieszę, że zdążyłam! Śliczne rożki, więc grzecznie staję na końcu ogonka :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój wpis!!!

Anonimie proszę podpisz się :)

Copyright © 2016 Creative by Munia , Blogger