Czerwony x3...

Przyznam się, że czerwony nigdy nie należał do moich ulubionych kolorów. Kiedyś był czas, że uznawałam tylko trzy kolory...czarny, czarny i ewentualnie czarny :) Ale gust i czasy się zmieniają. Tzn. nadal lubię czarny ale już nie w takich ilościach jak kiedyś. Teraz uwielbiam otaczać się kolorami a moje Córcie dostarczają mi ich dodatkowo jeszcze więcej, bo jak wiadomo dzieci lubią kolorowe zabawki, pluszaki... Jestem zakochana w skandynawskich klimatach i póki co mam niemal wszystkie białe meble w domu (prócz kuchni, tam dominuje na meblach kolor mocca i wcale nie mam z tym nic wspólnego - takie są uroki wynajmowanych mieszkań oraz łóżka i półki w sypialni). Natomiast większość dodatków tonie w kolorach. Ostatnio na celownik wzięłam kolor czerwony. I tak powstały tildowe truskawki, kwiecisto kraciaste serducho a dopełnieniem są przepiękne czerwone świeczuszki.




W zakładce Szablony znajduje się wzór truskawek.

Niedawno zamówiłam cudaśne materiały z Stoff og stil. Jakie tam są przepiękne tkaniny :) Droga Chocolate tam dopiero są kolory, idzie się w nich zakochać i stracić majątek....tak to bywa kiedy miłość jest ślepa :P:) Zaszalałam i kupiłam kilka materiałów związanych ze świętami Bożego Narodzenia :) Na koniec jeszcze parę fotek z sesji koloru czerwonego...




Teraz dopiero widzę, że zdjęcia są dość przyciemnione, a to dlatego, że robiłam je późno w nocy przy skąpym świetle... Nienawidzę górnych świateł, po prostu ich nie trawię. Dlatego wiszące lampy u nas w domu, pełnią tylko i wyłącznie role ozdobne a nie praktyczne.

Zmykam kończyć moje YouTubowe dzieło :)

Pozdrawiam kolorowo,
Munia

Ps. Droga Justo35 napisałam do Ciebie maila....


5 komentarzy:

  1. Serduszko jest przecudowne!Zdradź skąd bierzesz materiały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Chocolate a ja specjalnie w poście napisałam dla Ciebie skąd biorę materiały :):):) Więc raz jeszcze www.stoffogstil.no ...

    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam na stronie i ... przepadłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne truskaweczki! :)
    A do pięknych tkanin mamy dostęp :)))
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój wpis!!!

Anonimie proszę podpisz się :)

Copyright © 2016 Creative by Munia , Blogger